Managementul Calității
Misiunea Serviciului (sceției) managementului calităţii învământului, ghidare și consultare în carieră este de a crea un Sistem de Management al Calităţii (SMC) bazat pe o politică, o structura organizatorică şi pe proceduri care să permită ţinerea sub control, evaluarea şi îmbunătăţirea continuă a calităţii tuturor activităţilor de instruire în cadrul Universităţii de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul.
Serviciul (sceția) managementul calităţii învământului, ghidare și consultare în carieră reprezintă o structură cu rol de coordonare şi execuţie, care sprijină Comisia pentru calitatea procesului de studii și parteneriate de formare profesională în realizarea managementului calităţii în USC, prin planificarea acțiunilor, organizarea echipelor de lucru pentru elaborarea documentelor, instruirea personalului privind asigurarea calității şi gestionarea documentelor SMC.
Direcțiile principale de acțiune ale Serviciului (sceția) managementului calităţii învământului, ghidare și consultare în carieră sunt:
- Conceperea şi implementarea unui sistem de Management al Calităţii care să conducă la îmbunătăţirea continuă a procesului didactic din universitate;
- Acordă consultanţă de specialitate și ghidare în carieră;
- Organizează programe de instruire şi alte acţiuni de diseminare a managementului calităţii în vederea dezvoltării culturii calităţii în universitate;
- Elaborarea de proceduri de evaluare a cadrelor didactice;
- Elaborarea de proceduri de evaluare de către studenţi a activităţilor (în special activităţilor didactice) din universitate;